måndag 21 januari 2013

Måndag.

Idag har jag:
vaknat & övervägt att skita i skolan & somna om istället
bestämt mig för att vara duktig & åka till skolan
ätit frukost
åkt till skolan
suttit i en timme & väntat på läraren
hållt på med något så spännande som KNX, bara att googla om du vill veta vad det är, jag är själv inte säker
ätit lunch, som var så stark att jag började gråta litegrann
haft klassråd. Ja, på en yrkeshögskoleutbildning. Klassråd. Frågor på det?
fortsatt med KNX-andet
åkt tåg hem med en klasskompis, kom på mig själv flera gånger att säga mhmm på ett sådant där "jag-lyssnar-faktiskt-inte-alls-på-vad-du-säger"-sätt. Himla otrevligt av mig!
fått korv stroganoff till middag (bara att sätta sig till bords när man kommer hem = finfint!)

& nu. Kaffe & choklad.

Givande dag, verkligen.
Imorgon ska jag känna mig lite gladare tror jag bestämt!



Inga kommentarer: