fredag 16 november 2007

I'm funky

Ujuj, ibland överraskar jag mig själv. Att börja träna överhuvudtaget skulle jag ha fnyst åt för ett år sen. Men att gå på afropowerdance & funk skulle jag ha brutit ihop av skratt åt. Jag & min långa stela kropp, skaka loss till trummusik? Eller ännu värre, till funk. Inför andra?! Nä.
Men jäklar vad kul det är! Jag älskar afron, funken var svår men väldigt rolig.
Håhå jaja. Inte för att rusa iväg & fabulera helt vilt, men nånstans i huvudet finns tankar på att jag & Lisa, om ett par år, kanske rent av är instruktörer. Vi har ju trots allt redan en låt som vi tänkt exakt lika om, vilken övning man skulle kunna göra. Hoho!

Jag har köpt en mössa. Min stackars hjärna måste ha det varmt för att kunna fungera tror jag. Den är väldans fin, mössan. Kan kanske få mig att bli vänligare inställd till kylan. Det visar sig i helgen, för imorgon, tidigttidigt, åker jag norrut. Till knivsta & pappa. & där är det snö gott folk. Det har jag iallafall hört rykten om. & kallare. Nåväl nåväl, det ska bli kul att träffa pappa, Sofia & Pelle! Jag längtar efter er. & att sova ut på söndag känns väldigt lockande. Likaså skogspromenader & god mat.

Snart kommer den gravida för att sova hos mig. Som den underbara lillasyster jag är ska jag göra scones åt henne! Är jag inte för jävla härlig?!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska bli så roligt att träffa dig med syster! Och självklart "den gravida" med! :)
Ses imorn!
P&K Sofia