torsdag 27 augusti 2009

är vad jag äter

Anna Skipper - kom hit.
Jag har säkert gått upp tre kilo på en vecka, det är banne mig farligt att vara ledig. Speciellt att åka "hem" & träffa alla gamla vänner - gör man annat än fikar?
Njae, inte direkt.

Kollar på Du är vad du äter & har ångest.
Kul.
Nej.

Ska man orka göra veckomatsedel med nyttiga rätter eller?
Va?
Va?

S har börjat med GI. Pappa har börjat med GI-noll.
Vad ska jag börja med?
Marlboro lights igen?
Jag har aldrig varit smalare än när jag rökte.
Kan kalla det MBL, för tydligen ska det ju dieten vara en förkortning om det ska vara framgångsrikt.

Äh.
Godnatt.

1 kommentar:

mini sa...

Tack Hulda! :D Jag tror fan det alltså :p Jag har bytt helger bara så nu äre Doris, Sonja, Henkan & gänget igen :D:D:D

Duktig du var som sprang ändå. BRA GJORT!

VÅGA INTE BÖRJA MED CANCER-PINNEN IGEN KVINNA!!!!!