lördag 8 augusti 2009

Tunna.

Ledig lördag!
Har återhämtat mig från hormonchocken & den sockerkoma jag försatte mig i efter senaste blaawghinlägget. Är således mitt vanliga, oerhört käcka & glada, jag.
Något sådant i alla fall.
Men ledig lördag, som skrivet, & bara en vecka kvar att jobba, sen är det två veckor semester! Har äntligen beslutat mig för att fortsätta plugget i höst. & det känns så jävla bra. Jag är så trött på't. På pensionärer som ska ha sin oxtunga i "tunna skivor, men inte för tunna & lägg dem inte på varandra, det är så svårt att få isär dem då" & som dumförklarar en titt som tätt bara för att man med deras mått mätt knappt är torr bakom öronen. På att lukta kött hela tiden. På att rengöra värmeskåp & skära sig på vassa skinkpaket. Aa, ni fattar.
& så tar håret jävligt mycket stryk alltså, det här med keps håller inte i längden ;)


Min helg känns för övrigt bra, det är strålande sol & idag ska jag träffa my long lost Johanna. Bad & sol, sushi & förhoppningsvis ett par tre flarror vin ikväll.
Imorgon får jag finfrämmande, M & C kommer till Sveriges framsida för att se den där gamla haggan . Jag har städat hela lägenheten, jojomensan. De ska allt bo som prinsessor.
Men först: springa!

Häärå!

Inga kommentarer: