onsdag 26 mars 2008

Tillbaka.

Efter en skön påsk hemma i Örbyhus är man tillbaka i storstaden. Ujuj. Jag möttes av lika mycket snö som uppe i norr, men mycket sämre plogade vägar. Fick kämpa som ett djur för att få hem allt jag hade att släpa på. & idag när jag var ute & traskade höll jag på att ramla flera gånger. Wattup with the dåliga snöröjning Götet?!

Helgen var som sagt skön. Jag åt massor med godis. Löste en hel del korsord. Läste ut tre bara-för-skoj-böcker. Umgicks med diverse söta. Var lite ledsen. & stressad för allt som ska göras nu. Men kom igen. Om tio veckor är det sommar. TIO VECKOR!
Tio veckor är ingenting. & om jag tar en dag i taget så ska det nog gå bra. En dag i taget. Jag måste a n d a s. Ta det lugnt.
En dag i taget.
Bara så.

Annars är risken för magsår stor. & det vill vi ju inte! NEJ!

Inga kommentarer: