torsdag 30 oktober 2008

Sista rycket.

Sista rycket med pluggandet idag, goddammit.
Jag är totalt opepp nu, men det är väl så det ska vara efter två veckor med näsan i böckerna & no life what so ever. Har utvecklat en såndär fin grop på höger långfinger, efter pennan. Min fina penna, nyinköpt men snart förbrukad.
Mina påsar under ögonen vet inga gränser & jag är blekare än någonsin. I tisdags, när jag suttit inne hela dagen & sedan tog mig ut på ett litet ärende kände jag mig som ett djur som kryper ur vinterdvalan. Som att "Oj, var det en värld här utanför?". Hudlös, nästan. Smög längs med husväggarna & gömde det otvättade håret under luvan.

Men igår, då jävlar! Då boxades jag loss, på A-box. Så himla kul! Jag glömde allt om arbetsdelning, koltbarnet & cybernetik. Ba box box, upphopp upphopp, rusch rusch.
Träna är skiten gott folk, träna är skiten.
Ikväll blir det afro igen.

Näe, nu ska jag sätta igång. 7-15 är mitt mål för dagen, sen lägger jag ner & ber till gudarna, eller någon annan, om godkänt imorgon.

Inga kommentarer: