lördag 28 mars 2009

Upp&ner.

Jag har ett torrt badrum & början till ett badrumsgolv.
Har jag tur sitter jag här nästa helg & har kakel på väggarna.
Har jag ännu större tur har jag badkar, toalett & handfat skärtorsdagen.
Är det inte dags att jag har lite tur nu?


I övrigt är det som vanligt i kappsäcken.
Har varit hemma hos modern i två hela veckor, det var riktigt skönt.
Kom tillbaka tillbaka till verkligheten & kraschlandade på ett socialkontor där det är tänkt att jag & mina kära kompanjon Karin ska få några slags idéer till uppsatsen som vi ska bajsa ur oss denna andra hälft av vårterminen.
& en bra början till en urbajsad uppsats är väl ändå något att skriva om? Ja-a.
Vi hoppas att vi efter fyra fältdagar ska ha några uppslag. Jag är skeptisk & arg på mig själv för det.

Nåväl.
Det har inte hänt så mycket annat, förutom att jag helt lagt träningen på hyllan. Något som retar mig & som jag ska ändra på, kanske redan idag.
Har nämligen investerat i ett par nya löpskor. Ska nog ta ut dem på en premiärrunda senare i eftermiddag. Men först - plugga.

1 kommentar:

elin sa...

hoppas att du har haft det bra hemma i örbyhus och uppsala! träffade du nån roliga människa? hihi!