fredag 6 mars 2009

kanske borde jag bara skriva bajs?

Jag har blivit insläppt i lejonkulan igen, & mamma har varit här & hälsat på.
Det var mycket mysigt & jag tänker mer & mer på att det är himla långt till uppsala & henne. Man borde bo närmare varandra. Jag vill ha henne, Sofia & Pelle här i göteborg. Det skulle vara ypperligt. Ypperligt I say! Så flytta hit! Pronto!

Magsjukan undviker jag som katten undviker het gröt, men mamma åkte på't. När hennes alltför korta visit här var över & hon drog hem började hon kräkas hej vilt direkt när hon kom innanför dörren. Jag börjar mer & mer tro att jag är en av de där 20% som inte kan får vinterkräket. Fast jag vågar ju såklart inte tänka så på riktigt eller yttra det högt, för då kommer jag att ligga & åla i mig kramper inne på toaletten innan jag avslutat meningen.

Jag har för övrigt fått ut en hemtenta, & ja, det är väl anledningen till att jag sitter här & klämmer ur mig inlägg. Jag har tentaångest. Har skrivit klart en fråga & har en kvar men det vill sig inte alls. Jag vet inte alls vad jag ska skriva.
Jag är totalt opeppad. Blä & usch för det här!
Blä & usch!

Inga kommentarer: