torsdag 26 februari 2009

joråsatte

Jag blev avhyst från smittohärden.
Fick fly fältet.
Flydde till kära L, som erbjöd en varm famn & laxmiddag.
Samt en tom lägenheten, där jag bor i några nätter nu.
Hon är så jävla bra, min kära L!


Nu är jag på min byggplats till lägenhet, här är det .. dammigt & jävligt.
En grabb håller på att greja i min hall. Tydligen är det minst sex veckor kvar tills jag kan flytta in.
Sex veckor.
Det är helt jävla sjukt!
Två veckor går när jag är hemma hos mamma.
Men fyra veckor till som en jävla baglady, hur ska jag palla?!
Tips?

3 kommentarer:

Anonym sa...

nej, eller jo på ett sätt. Han får dampanfall ibland. han bet mig i fre när jag skulle säga åt honom när han morrade mot milla eller ngt sånt..

Anonym sa...

sv: >Jag åker på fre å kmr hem ons den 18e igen.

Anonym sa...

sv: Ja, gud så kul! Kmr du till Örban 24e eller tidigare?