måndag 9 februari 2009

Opepp.

Måndag.
Vår planerade sconesfrukost blev till intet då en viss liten O var hysterisk, madonnabiljetter skulle bokas & Systern blev ett enda virrvarr av stress.
Dock klämde jag två & en halv med både smör & ost, johodå, någon skulle ha varit stolt. Samt björnbärsmarmelad. Så långt från frön & kli man kan komma tror jag bestämt.

Skulle ha gått & satt mig i skolan för att plugga men nämnda madonnabiljetter skulle bokas genom min dator såklart, & jag kunde således inte ta den från lägenheten. Madonna förresten. Ska det vara något? Näfytusan.
Jag blev alltså kvar här, men det är rätt skönt det med. Varvade att hjälpa till med att skära kött (hua!) och busa med O med att läsa om homosocialitet.
Nu är jag ensam hemma & försöker skapa något vettigt till filmanalysen vi håller på med. Har kört fast i det manliga idealet som det gestaltas i filmen.
Stora kukar & mycket sex är det enda jag vill skriva. Men hur vettigt är det? Sådär va?

1 kommentar:

Anonym sa...

Go for it! Kör på din ide du