fredag 21 november 2008

Because I'm worth it.

Dublin var såklart underbart.
Lisa, Penneys & Queen of Tarts. Kan det bli bättre?

Veckan har bjudit på skola, boxning, jobb & tentaresultat.
Skolan innebär främst föreläsningarnu & inga grupparbeten så långt ögonen når - jäkligt skönt! Första terminen var verkligen en överdos vad gäller att jobba i grupp.
Boxning, jaa. Det är så himla kul. Tack & lov har förkylningen gett med sig & jag har tränat tre gånger den här veckan. Gympa, spinning & box. Göttans. Imorgon blir det spinning.
Jobbet vill jag egentligen inte tala om. Men jag genomförde mitt uppdrag & cashade in lite stålar & delagött såhär i efterhand. Fick även chansen att se ut som en flygvärdinna, minus foundationsranden på halsen. & sådana chanser kommer ju inte ofta.

& så tentaresultatet. Jag är så jävla bra. Ja, det är jag. Så. Jävla. Bra. VG.
Jag blev så sjukt glad & stolt över mig själv (speciellt när jag fick veta att 51% kuggade) att jag efter mitt flygvärdinnejobb dunkade till på sju bitar sushi & en jädrans massa nötter. & här sitter jag nu. Mätt & belåten, & tuggar nötter för brinnande livet. Härlig kväll.

Att jag senare ikväll kommer skriva ännu ett "vill-aldrig-mer-äta"-inlägg är en annan historia.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag säger ju det. Hulda är bäst när det gäller plugg! Snart så snart ses vi min skönt