torsdag 14 maj 2009

Dragkrok.

När jag är ute & springer brukar jag tävla med andra som är ute & lufsar runt.
Som i söndags: jag såg ryggen på en vitklädd man, tog sikte & hade som mål att springa om. & visst gjorde jag det, ökade farten & kutade om honom i en nerförsbacke. Efter en liten stund hörde jag ett flåsande komma närmare & mycket riktigt, den vitklädde mannen hade hakat på.
"Hoppas det är okej att du drar en stund"
Men givetvis.
Så jag fick springa i min snabba "omspringningsfart" hela rundan & i alla backar.
För vem fan vill vara sämre än en man på 40-45?
Inte jag!
Mer sånt i motionsspåren!
Mer draghjälp.


(är även öppen för sådant på cykelbanorna där jag också har en tendens att vilja tävla litegrann)


För övrigt är det torsdag idag & det vet vi ju alla vad det innebär.
Jamenvisst, ännu en dag av b-uppsatsande. Haaarrejavvlar.

1 kommentar:

carro sa...

HAHA stackare, mendu klarade det! :D