söndag 31 maj 2009

Drinkar & annat.

Det blir Thassos!
På onsdag drar jag & min kära uppsatspartner iväg en vecka.
Gött!

Helgen har hittills varit helt enligt planerna. Nästan.
Minus tvättkaos, minus utryckning till en stressad S på andra långdagen (vilket blev jättebra till slut, damn, jag önskar att varje dag var som andra långdagen! snyggt folk, varmtvarmtvarmt, reggae & utomlandskänsla.)

I fredags var det utsparksfest på psykologen, med fördrinkar hemma hos mig. Vi var såklart heta som tusan. Jag ska ha cocktailklänning på mig oftare!

Igår hade J inflyttningsfest, i en kokhet lägenhet. Kubb, quiz & en jäkla massa dans!
Quizet, att lista ut vilken person som J förknippade med en viss låt, vann jag såklart. Fick en himlans god drink som pris.
& så lärde jag mig en sån där porrdans musikvideobrudsen kör. Kan ju vara bra att kunna. Om man nån gång vill lätta upp stämningen litegranna. Puta med röven. S'attsäga!

Klockan är nu 09.28 & jag är uppe, pigg som en lärka, redo att ta itu med dagens göromål. Undrar när bakslaget kommer?

Inga kommentarer: