torsdag 2 augusti 2007

Bara sådär.

Jahajaa, torsdag it is & bara en dag kvar att jobba innan jag är ledig i två hela dagar. På en helg till & med. Kors i taket, milda makter, halleluja etcetera.
Å andra sidan går jag sedan in på min sista vecka ever på min kära ICA-butik. Det är med blandade känslor, verkligen.
Att jobba på ICA är inte bara ett jobb, det är en livsstil. Ju.

Idag har jag tagit upp mina husmorsfasoner. Städat & gjort äppelpaj. Fast tvärtom; gjort äppelpaj & städat. Under tiden pajen gräddades for jag omkring med dammsugare & annat städmaterial. Effektivitet is the shit. Givetvis med Dixie Chicks på högsta volym.

Nu lyssnar jag dock på Bruce Springsteen & laddar inför grillning med Johanna.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Skriv mer!

Anonym sa...

Halloo!
skirv oftare!!!!! ;)

Anonym sa...

Hej kusin!

En liten fågel viskade och sa att du skaffat en blogg, då var jag självklart sugen på att läsa vad du skriver. Måste säga att jag drog på smilbanden lite då och då, det ligger i släkten antar jag?! ;)
Snart bär det av till Götet för din del oxå! Jag kommer garanterat ner i höst och river dän lite på Ullared och kollar in utbudet av snygga Glenn-isar :)
Ha det fint så ses vi!