söndag 19 augusti 2007

Lost in götet.

Eller goetet kanske. Får se. (Vad titeln på min kommande film blir alltså.)
För jo, jag bor ju i Göteborg nu. Götlaabåårg.
I fredags gick flyttlasset. Vi pressade in nio banankartonger, fem väskor & en hel del annat i pappas mercedes. Den blev proppfull. Men det mest kom med. Dock fick jag lämna kvar den stora spegeln. Gör ont i mitt fåfänga hjärta att inte kunna se sig i helfigur. Eller inte. Jag vet inte.

Hur som helst så är jag helt slut, vimsig som en viss A-B L. Måste vara havsluften.
Eller det faktum att jag i tre dagar burit, packat in, packat ut, packat upp, irrat omkring, packat upp, irrat omkring, städat, varit på jobbintervju, fixat&trixat & gåttgåttgått.
& sovit ytterst lite. Pratade med W förut & jag tror nog inte att jag yttrade ett enda vettigt ord. Bara flams & trams. Me do not like it. Jag vill vara fokuserad.
På vad kan man undra då. Mjo. Det undrar jag också.
Men attans vad sjukt bra jag trivs, redan!
Jag tar seden dit jag kommer & säger; det e la gött!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej kusin,

Hur gick det på jobbintervjun?! Jag hörde att det var på stället med stora bullar, kan det bli bättre?!!:) Det vore ju strålande att kunna få en feting-bulle till rabatterat pris nästa gång man befinner sig Götlaborg ; )

Kram Sara