måndag 6 augusti 2007

Dubbelhakor & separationsångest.

Konstaterande:
Jag har fått dubbelhaka. & nej, det här är inte ett konstaterande som syftar till att alla ska skriva "neeej, det har du inte, du är så smal" & jadajada. Nejnej. Jag är bara väldigt fascinerad över hur den har kommit dit. (För att den är där syns tydligt på varenda bild från i lördags.) Jag menar, jag har inte gått upp i vikt i övrigt. Jag vet att man inte kan punktförbränna fett men fett kan tydligen sätta sig på en punkt. Om ni förstår hur jag menar.
Nu ska jag försöka bli vän med min extra haka. Jag hoppas han är trevlig, han har faktiskt inte gjort så mycket väsen av sig hittills. Förutom på bilderna då. Där var det party, verkligen.

Konstaterande nummer två:
Jag har nu endast fyra jobbdagar kvar. Fyra. Det är väldigt lite. Jag är kluven inför att sluta & är rätt övertygad om att jag kommer att komma in i någon slags identitetskris på måndag morgon. Vem är jag när jag inte längre kan benämnas ICA-Linda?
Herregud. Så ni vet; om jag är oanträffbar nästa vecka beror det på att jag ligger under täcket, iklädd jobbarkläder & rabblar PLU-nummer & "hejvardetbrasåfemhundranittientacksåmyckethejdåhejvardetbraså .. ".

Konstaterande nummer tre:
Det är varmt ute, jättevarmt. & jag sitter inne vid datorn. Osunt var ordet.

1 kommentar:

Anonym sa...

""hejvardetbrasåfemhundranittientacksåmyckethejdå" haha, äkta!