tisdag 28 augusti 2007

Hop on my choo choo.

Jag har haft världens största blåsa på hälen, otäckt som attan. Resultat av omkringirrande i sandaler.
Idag trotsade jag dock smärtan & gav mig ut på en springtur. Det skönaste jag gjort på två dagar. Hah. Blåsan gjorde inte så mycket väsen av sig. Nu är den inte så uppstudsig längre, om man säger så.

Efter mitt lilla psykbryt igår är jag mitt gamla vanliga jag igen. Glad och väldigt positiv, om man ska tro jobbansökningarna jag skickat idag. & det ska man väl inte. Bitter & ironisk är nog en mer passande beskrivning.
Okej, skit i svamlandet, såhär är det:
Jag är helt sjukt glad idag, för imorgon kommer Lisa!
Jag har städat, jag har inte bakat nåt gott än men kanske snart & jag har lyssnat på counting crows nästan hela dagen!
Jag är med andra ord laddad för en återförening med min bättre hälft. Jäh!

Nu är jag dock sjukt sugen på choklad. Jag har ingen choklad. Dilemma!

Inga kommentarer: