torsdag 23 augusti 2007

Oskrattad.

Nu har nollningen börjat, här på Chalmersområdet. Det ränner omkring horder med människor, främst karlar. Eller karlar, småpojkar skulle jag vilja säga. För de flesta ser inte ut att vara äldre än 15.
När blev jag såhär gammal? Ja, jo, i april, jag vet. Men ni förstår.

Läget är annars stabilt. Trots att min lilla infall att skämt till det i föregående inlägg passerade okommenterat. Är det ingen som sett Spermaharen? Som förstår kopplingen mellan ensamseglaren & fripassagerare? Nähänä. Obildade stackare. Ni hade skrattat er fördärvade annars. Det gjorde jag. Åt mig själv. Som vanligt.

Igår provjobbade jag på ett café här i stan. Det gick bra. Tror jag. Jag vet inte, det visar sig. Jag diskade hela tiden. Jag är en jävel på att ta hand om disk.
(efter fripassageraren ni vet)
& Sara, du är välkommen att köpa bullar av mig. Om jag får jobbet vill säga. :)

Nu ska jag lägga mig & läsa. Hybris - USA:s strävan efter global dominans av Noam Chomsky, för er som är intresserade.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det medför dock en risk att läsa för mycket av Noam Chomsky. Man kan börja tro på vad han skriver.

Anonym sa...

Nej, Linda nu tycker jag att du börjar bli lite dålig på att uppt. denna sak. Ryck upp dej för fan så jag får nå kul å läsa!!!! :D