lördag 24 januari 2009

Det ordnar sig.

Tillbaka i götet sen snart en vecka, en hetsig sådan.
Fick VG på tentan - ja, jag är ett geni. Eller i alla fall jävligt bra på juridik.
Nya kurser har dragit igång; fokusgrupperna som vi valt själva. & herregud vad intressanta saker jag ska läsa. Kriminalitet & manlighet, det kommer jag att sysselsätta min hjärna med fram till slutet av mars.
Jag vet dock inte hur jag ska få tiden att räcka till - läsning, träning & allt annat.. Stress stress stress. Är det någonsin något annat?! Jag måste tamigtusan gå en stresskurs eller något. Annars kommer mitt hjärta få nog.
Det ordnar sig - får la försöka få in det i skallen också, inte bara ha en käck t-shirt.


För övrigt är det filmfestival i staden. Igår var vi på invigningsfesten. Spanade på bland andra ICA-stig, pagrotsky (såklart) & torkel pettersson. Dansade & såg bra artister. Looptroop Rockers till exempel, himla bra.
Idag är jag trött som enjagvetintevaaad. Ska traska iväg till bibblan & låna analyserbara filmer till manlighetskursens tenta, ta en promenad i ett potentiellt löpvänligt område & sedan bara slöa. Jaa.


Förresten.
På måndag.
Då kommer rörmokarna in i min lägenhet & stannar i åtta veckor.
Jag är lite lätt besvärad av detta faktum. Men hur var det nu; det ordnar sig?
På riktigt?

1 kommentar:

Anonym sa...

Som vi sa, du kliver upp lagom till de ska komma in i lgh. Du ser förjävla dålig ut (värre morgonmänniska får man leta efter, så illa ska det va!) Brygger/kokar kaffe till gubbarna som smakar jättedåligt och ha det skitit hemma så kanske de brassar på med arbetet, för då vill de aldrig mer hem till dig smart va? :D