onsdag 14 januari 2009

Ojdå.

Jag tror att någon i rörmokargänget läser min blawgh.
Idag är det tentadags & då någon idiot lagt tiden till halv tre så tänkte jag sova så länge som möjligt för att vara pigg i huvudet så sent. Men icke. Idag börjar vi tydligen böka i huset redan klockan sju.
Nu har de varit igång i över en timma. De straffar mig.
Äh, nu tar vi fika va gubbar?


Angående tentatiden, 14.30-19.30, så är jag himla glad att jag inte är ensamstående med ett gäng ungar. Dagis stänger la fem-sex & har man inte en rar farfar eller så som kan hjälpa till med passning - hur fasen gör man då?
Som skrivet - tur att jag inte har det problemet utan bara oroas för hur en morgonpigg lärka som jag ska orka hålla hjärncellerna i trim ändå till halv åtta.
Kaffe & nötter, det får bli min räddning.
& min grymma hjärna ska nog inte svika mig, vava? Hjärnan? Vi är la kompisar du å jag? Jag åt ju fisk igår, devalagött?

Inga kommentarer: