lördag 10 januari 2009

Nu så.

Nu ska det bli spela av.

Annars blir det ingenting av alls.
Jag kan låna hur många ackordböcker som helst, jag får banne mig inte ändan ur ändå.
Men nu, nu är det jag & ABF.
Cirkel.
Det låter fint.
Har för övrigt haft planer på att starta en bokcirkel men när ska man hinna läsa annat än kurslitteratur? Det får bli när jag jobbar niotillfem. Alternativt när jag är pensionär. Men när jag är pensionär kommer jag ha fullt upp med att ligga & smaska gröna kulor & sippa på martini. På heltid, tänka vad gött.
Bokcirkel under niotillfem-perioden, definitivt.

Idag fyllde fina Osborn ett år.
Halva tjocka släkten firade det lilla a-barnet. Nu är jag kalastrött (& lika fyndig som vanligt tydligen) & ska ligga med lagboken lite kort för att sedan sova järnet.
LVM får det nog bli ikväll. Betydligt mer upphetsande än förvaltningslagen.

Tja-a.

Inga kommentarer: