torsdag 15 januari 2009

Sömnstress

Jag brukar aldrig ha problem med att sova, förutom i tentatider. Trots rödvin, som brukar söva mig rätt bra annars, vaknade jag efter tre timmar & kunde inte somna om. & nu ligger jag i sängen med såndär jobbig huvudvärk.

Tentan var inte nådig & jag är glad om jag lyckades skrapa ihop tillräckligt för godkänt. Fan, har man pluggat så mycket som jag ändå gjort den senaste veckan borde det kännas stabilare. Dumtenta, dumdumdum!

Men nu är den i alla fall gjord, jiho! & idag, om några timmar, tar jag tåget upp till uppsala & mamma. Jag ska sova, äta & ta långa stärkande promenader ända fram till måndag. Ska inte hetsa runt & ens försöka träffa alla man egentligen vill träffa. Jag måste vila efter den här hetsiga perioden som varit med flytt, jobb & plugg. Lovely.

Inga kommentarer: