torsdag 12 juli 2007

Blåst.

Fan vad jag hatar telia. De har lurat mig, de jävlarna! Förra veckan fick jag ett sms som berättade att om man laddade på mobilen med 250 kr eller mer får man skicka 3000 sms gratis, fram till andra augusti. Bra bra tänkte jag & laddade på.
Häromdagen ringer de & jiddrar om sin jädra kundvård & det gick tydligen ut på att om man betalar 99 kronor i månaden får man smsa gratis. Jag, mitt dumma as, tackade ja. Så nu har de dragit 99 kronor för sms som jag redan hade fått GRATIS!
Jag är så jävla blåst! Jag skulle ju ha sagt, jatack, men nästa månad, nu ska jag njuta av andra gratis sms. Telia; sug min obefintliga.

Jag har gjort sylt, svartvinbärs. Hur husligt är inte det? Det var igår, ikväll tänker jag göra marmelad. Om jag orkar plocka.. Men det är klart jag orkar. Fatta vad gött; egengjord svartvinbärssmarmelad & nybakta scones. Åhh. Jag är ju värsta hustrumaterialet, jag förstår att Lisa vill bo hos mig ett tag i höst. ;)
Lisa ja. Efter att ha varit ute i vida världen i nästan två veckor har hon äntligen kommit hem. Jag har saknat!

Nähänä. Marmelad var det.

1 kommentar:

Anonym sa...

ahh. sötsötsöt. fortsätt som du gör och du kommer snart få bli min startsida ;)