fredag 13 juli 2007

Göteborgsvarvet

Jag har fått för mig att jag ska springa göteborgsvarvet nästa år. Det är 2,1 mil. Rätt så jävla långt med andra ord. Att jag ens kommit på tanken skyller jag på Mattias.
Hur som helst har jag börjat träna. Jag har nyss varit ute i spåret, för tredje gången den här veckan. & idag sprang jag, hör & häpna, ett & ett halvt varv! & jag sprang hela tiden, tog inga pauser. Vaaa? Hur kool är inte jag?! Jag är så jävla kool.
Okej, det är inte ens en fjärdedel av göteborgsvarvet men jag ska baske mig inte ge upp. Jag ska bli en såndär människa som jag tidigare föraktat, en sån som ser helt äppelkindad & frisk ut, studsar omkring i träningsoverall mest hela tiden & luktar sådär friskt. Luktar sunt.
För att sporra mig lite ytterligare tänkte jag att ni, kära läsare (Lisa & Isadora:)) kan starta en vadslagning. Kommer jag klara det? Blir det göteborgsvarvet för lindaelaine? Kom igen ffs, peppa mig!

Det blev marmelad igår. Den blev sjukt god, verkligen. Annika skrattade åt mig, när jag återigen stod iklädd förkläde vid grytorna. Jag förstår henne, jag blev lite full i skratt själv. Men jag är sjukt seriös med husmorssysslorna.

Nu är det kvällspasset i P3 som gäller, lyssna för fäään!

3 kommentarer:

Anonym sa...

jag satsar mitt liv på att kommer klara det, så you better runrunrun biatch ;)

Anonym sa...

jag satsar mitt liv på att du kommer klara det, så you better runrunrun biatch ;)

Anonym sa...

Klart du klarar det sis, Pelle flåsar ju dig i nacken, eller hum... kanske tvärt om? :)
Kom hit nån dag då!!!
Puss o kram o nyp i stjärten!