tisdag 10 juli 2007

radiotips.

sitter ni inte som klistrade vid radion med p3 inrattat & lyssnar på kvällspasset blir jag arg. för det är världens bästa program, från & med ikväll. den eminenta programledaren hanna nyberg är sjukt bra, i'll tell ya! sjukt bra!

nyss ringde det nån snubbe från telia till mig. de håller med kundvård tydligen. jag råkade tacka ja till någonting som har med sms att göra. så fort jag lade på luren glömde jag vad det var. & nu känner jag mig lurad. det gör jag iofs alltid, men telia litar jag verkligen inte på. säkert kommer jag få nån slags räkning snart.
hursomhelst, kundvård, vilket otäckt ord. fifan. som att man ska hålla på & ta på sina kunder. jag vill knappt titta på dem på jobbet.
äsch nu var jag negativ. bäst att ta sig nåt gött så man kommer i fas.. jag har sett biskvier häromkring, jäähh.

1 kommentar:

Anonym sa...

Yes Yes, min andra gång i mitt liv jag skriver en bloggkommentar. Såja