onsdag 17 december 2008

Onödigt.

Jag tyckte det var intressantare att läsa om påfäljder för unga lagöverträdare än att bläddra i hårtidning.

Så om några timmar kommer jag nog att se ungefär likadan ut som nu.
Men några hundra kronor fattigare.



För övrigt blir jag sugen på att ge bort en ansiktslyftning bara för att få rimma
"av det här borde du få ett dussin,
god jul mitt lilla russin!"

eller ullkalsonger;
"de här kliar utav bara satan,
men gör under för prostatan".

Så kul kan man ha det men en julklappsrimbok. Som jag tyvärr ska ge bort idag.
Jag borde ha kopierat hela skiten.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha Hulda du är bar rolig du när du skriver! Garvar ihjäl mig. tänk dig hur du är när du är typ 50+ å typ kärring undrar hur du är då haha snart snart sörru snart äre the big D here