onsdag 3 december 2008

Stress.

Jag är inte riktigt okej.
Något känns fel. Eller rätt många saker känns fel. Jag är stressad & hålögd. Det är inte vackert. Hålögdheten. Speciellt inte när jag är så förbaskat blek också, ser ut som .. En ryska. Inget fel med ryskor, märk mina ord, men jag vill helst inte se ut som en. Inte just nu. Jag vill vara snygg & fräsch, inte hålögd & trött. & den där känslan av att bara vilja ligga hemma under täcket som jag skrivit om har inte gett med sig.

Men jag har gjort mitt bästa för att minska stressen. Skurit i agendan, låtit träningen vara & fokuserat på att pallra mig iväg till föreläsningarna. Duktig flicka, igen. Pjuh.
Ska försöka göra december till en lugn månad, trots allt jag har att göra med flytt & plugg. Skita i allt som inte är akut. Jaa. Det blir nog bra. Fika med världens bästa L på villa villerkulla, traska på julmarknader, äta massa nötter & virka grytlappar till mamma.

Världens bästa låt, justjust nu:
http://www.youtube.com/watch?v=rVgMG4jmzoo

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! ta det lungt och stressa in upp dig! Jag har utmanat dig i nått! som ka vara väldigt passaden förtilfället märker jag! ta hand om dig!